دعوت جلسهی خرداد ماه

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم

ای که برای تمام خیرها، امیدمان به توست! (1)
از ماه رجب، پر گرفتیم برای رسیدن به حضورت

در تکاپو برای انقطاع از هر چه جز توست
و انداختن خویشتن مان به آغوش ت (2)
شعبان را نفس میکشیم، با شوق بی اندازه ای به دیدارت که در دلمان انداخته ای


کم کم اذن دخول میخوانیم برای ورود به مهانی ات...

یاد گرفته ایم از کمی قبل، برای زیارتت فکر کنیم. یاد گرفته ایم بخواهیم برای لحظههای بزرگ، آمادهتر باشیم.

مستمان کن از می ات ...


(1) :«یا من أرجوه لکل خیر» بخشی از دعای هر روز ماه رجب
(2) :«هب لی کمال الانقطاع الیک» بخشی از مناجات شعبانیه

هیئت

جلسهی سوم از جلسات سهگانهی رجب، شعبان و رمضان المبارک

چهارشنبه 3 خرداد ماه

ساعت 16

سخنران: سرکارخانم رحمتی

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1

دعوت جلسه‌ی مهرماه...

ما را در سایت دعوت جلسه‌ی مهرماه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 7:31

صفحه بندی