دعوت جلسهی مرداد ماه

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم


بانو جان...

ای مهاجره!

با ما از هجرت بگو...

از دل کندن از این وطنهای ظاهری

از پایبندیهایی که باید از پا گسست شان

از نوری که روح آدمی را به خود میکشد

از چشیدن طعم رضای محبوب ...

با ما از مقصد راهت بگو!

مشهد الرضا، آشنای دیرین ما،

مأمنی برای توبه و انقطاع.

با ما از منزلگاه بین راهت بگو که برای ما خود مقصود شده!

قم،

که نور پیکر شما را در آغوش گرفته است...

با ما از شبیه خودت شدن بگو

ای اسوهی حسنه!

مدام باد مستی ما از محبت شما

...

هیئت

چهارشنبه 4 مرداد ماه

ساعت 16

به همراه حلقه ی بحث

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1

دعوت جلسه‌ی مهرماه...

ما را در سایت دعوت جلسه‌ی مهرماه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 12 مرداد 1396 ساعت: 8:17

صفحه بندی